søndag den 25. april 2010

Reklamer Nej tak

I speltghettoen gider vi ikke have reklamer. De forurener bare vores sind og vores opgang. Derfor ringede jeg på hele husets vegne til PostDanmark for at få et Reklamer Nej tak-mærkat til vores gadedør.
Men det kan sørme ikke lade sig gøre at få det klistermærke, der for evigt ville kunne holde reklamebudet væk fra vores ejendom - kun enkeltpersoner kan rekvirere det, og alene til opsætning på deres egen personlige hoveddør.
Hvorfor mon det er sådan, at firmaet der supplerer indtægten ved at postomdele reklamer, har myndighed til at bestemme over, hvordan det eneste autoriserede Reklamer Nej tak-mærkat må bruges?

4 kommentarer:

  1. Klokken er altså 16.53 og ikke 7.31 :)
    Jeg må vist finde ud af, hvordan jeg stiller jeg uret.

    SvarSlet
  2. Hejsa Lone! Hvor fantastisk at se at din blog er helt ny og at jeg er den første faste læser ;-) Tak for kommentaren hos mig. Hvor herligt at vi fik gåden løst. Du siger bare til hvis der er noget du skal have hjælp til omkring din blog. Velkommen til! KNUS♥

    SvarSlet
  3. Tak for din velkomst!
    Det forpligter jo at have faste læsere, så jeg må hellere se at få spidset pennen ;)

    SvarSlet
  4. Hi hi ja ikke mere slappen af......... Ha en god dag. KNUS

    SvarSlet